Europos dieną 3-4 klasių mokiniai su mokytojomis Laimute Dekiene ir Rita Aleksėjūniene šventė Vilniuje. Prie Europos namų pasikartojome ES istoriją, su gide apžiūrėjome Vilniaus universiteto kompleksą, prisiminėme svarbias lietuviškai raštijai knygas ir datas bei dalyvavome smagioje edukacijoje „Vilnius tavo kuprinėje“, kur susipažinę su Gedimino laišku keliavome senamiesčiu atlikdami įvairias smagias užduotis, pažindami skirtingus architektūrinius Vilniaus veidus. Kaip parodė refleksija, diena padovanojo skirtingus įspūdžius: vieniems įsiminė (patiko) Šv. Jonų bažnyčia, kitiems universiteto kiemeliai, kažkam bibliotekos durys su aitvarais ar Prezidentūros vaizdas nuo Alumnato, dar kitiems įspūdį paliko kalbantis „Žibintininkas“. Kultūrinė, pažinimo, kūrybiškumo ir pilietiškumo kompetencijos tikrai paaugo, o kelionė traukiniu ir troleibusu padėjo ugdytis socialinę kompetenciją.

Pradinio ugdymo mokytoja Laimutė Dekienė

nsa
 olw log

NAUDINGA INFORMACIJA
Žaslių pagrindinę mokyklą kuruojančio policijos pareigūno kontaktai:
Kaišiadorių rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyriausiasis tyrėjas Egidijus Ulanavičius,