Atėjus šiltajam vasaros sezonui norom nenorom visus traukia prie vandens telkinių. O ten slypi daugybė pavojų. Tam, kad mokiniai žinotų, kaip saugiai elgtis prie vandens telkinio, saugiai naudotis dviratėmis transporto priemonėmis, ką daryti atsitikus nelaimei, birželio 15 dieną 5 ir 6 klasių mokiniai su savo klasių vadovėmis dalyvavo akcijoje „Saugi vasara“. Renginys buvo informatyvus ir naudingas. Galime ramiai išleisti savo mokinius atostogų, nes žinome, kad jie tikrai mokės saugiai elgtis.

Klasių vadovės Kristina Jurevičienė ir Edita Malakauskienė

Bendradarbiaujant su Kaišiadorių švietimo ir sporto centru, birželio 13 dieną smalsieji penktokai turėjo galimybę sudalyvauti projekto „Pažiūrėkime kritiškai“ veikloje – kūrybinėse keramikos dirbtuvėse. Projektas orientuotas į patyčių prevenciją Kaišiadorių rajone. Penktokai buvo supažindinti su lipdymo procesu, nulipdytais kitų vaikų keramikos kūriniais. Lipdymas lavina smulkiąją motoriką, yra terapinė priemonė, siekiant valdyti ir išjausti įvairias emocijas. Edukacijos
metu buvo lavinamos kūrybiškumo, socialinės emocinės kompetencijos. Ačiū Kaišiadorių švietimo ir sporto centro Neformaliojo ugdymo skyriaus metodininkei Deimantei Kuconytei-Būdelienei už galimybę dalyvauti projekto veikloje.
Socialinė pedagogė Edita Malakauskienė

Birželio 8 dieną 5 klasės mokiniai su savo klasės vadove keliavo į Vilnių, kur jų laukė pažintis su paslaptingaisiais katedros požemiais. Mokiniai susidomėję klausėsi kiekvieno gidės žodžio. Vaikštinėdami požemiuose šaunieji penktokai pakartojo istorijos pamokose sužinotus dalykus, išmoko naujų. Po pažinties su požemiais, mokiniai keliavo į katedros lobyną, o kiek daug įvairių eksponatų ten pamatė, kiek naujų dalykų sužinojo. Pakeliui į kitą muziejų, aplankėme Seniausią (Bernardinų) Vilniaus ąžuolą, sustojome ties Adomo Mickevičiaus paminklu, pasidomėjome, kuo ypatinga ši vieta.
    Išvargę, bet pilni gerų įspūdžių, pasukome Muitinės muziejaus link. Šis muziejus sužavėjo savo dizainu, įvairiais eksponatais. Mokiniai muziejuje susipažino su Lietuvos muitinės istorija ir dabartimi. Išskirtinį dėmesį patraukė jūriniame konteineryje demonstruojami sulaikyti kontrabanda gabenti daiktai. Po kelionės muitinės labirintais turėjome unikalią galimybę susipažinti su kinologo profesija, šunų dresūra. Išsižioję iš nuostabos ir susidomėjimo klausėmės kinologo Artūro Zalecko pasakojimų. Po edukacijos dar ilgai netilo kalbos apie nuostabią patirtį šiame muziejuje. Ačiū #Muitinėsmuziejus už puikią edukaciją.

Birželio 14 d. ikimokyklinio ugdymo skyriaus kieme šurmuliavo šventinė nuotaika. Kartu su Kaišiadorių šventosios Faustinos mokyklos mažaisiais vykdėme projektą „Draugystės tiltai“. Susirinkome edukacinės veiklos rytmečiui „Seku seku pasaką“.
    Atvykę mažieji faustinukai nedrąsiai žengė pro vartelius, bet tuojau pasijuto geriau šiltai sutikti vaikų šypsenų. "Delfinukų" grupės vaikai sekė ir vaidino pasaką „Pilis pilaitė“. Abiejų mokyklų vaikai šoko ratelius, žaidė, suposi, draugavo, išbandė sensorinį taką.
    Buvo smagu stebėti linksmus vaikų veidus šios gražios bendrystės metu.
Specialioji pedagogė, logopedė Vaida Stravinskienė

„Mes turėjom spragų ir nesutarimų, daug tylos minučių, idėjų stoka užpuolė ne kartą, bet kartu suorganizavom ne vieną renginį, kuriuo galim didžiuotis" – tokiu sakiniu prasidėjo paskutinis šių mokslo metų Mokinių tarybos susirinkimas. Paskutinio susirinkimo metu vienas kitam paskutinį kartą nusišypsojom, padėkojom, apsikabinom, atsisveikinom su tais, kurie komandą paliks ir pabuvom šiek tiek nostalgiški prisiminus, kiek įvairiausių renginių suorganizavome, kuriais galime didžiuotis! Visos Mokinių tarybos vardu dėkojame visiems, kurie prisidėjo nors maža šypsena prie mūsų darbo ir jaukesnės aplinkos mokykloje kūrimo! Taigi Mokinių taryba šiais mokslo metais jau kirto finišo tiesiąją ir atsisveikina vasarai! Iki kitų mokslo metų ir gražios vasaros!
Mokinių tarybos pirmininkė Vesta Malinauskaitė

nsa
 olw log

NAUDINGA INFORMACIJA
Žaslių pagrindinę mokyklą kuruojančio policijos pareigūno kontaktai:
Kaišiadorių rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyriausiasis tyrėjas Egidijus Ulanavičius,