Birželio 1d. Žaslių pagrindinės mokyklos bibliotekininkė Dalia Ramonienė ir priešmokyklinio ugdymo grupės mokytoja Audronė Mikulienė vaikus pakvietė susipažinti su bitės gyvenimu. Vaikai aiškinosi bitės sandarą, tyrinėjo korį, ragavo bičių duonelės, žiedadulkių, medaus. Aiškinosi, kam reikalingas bičių pikis, ką veikia bitės darbininkės, bičių motinėlė, tranas. Dėliojo dėlionę korį, šoko, mokėsi skaičiuotę apie bitę, žaidė lietuvių liaudies žaidimą "Žydi bičių gėlės", mankštino rankutes... Vaikai dalijosi turima patirtimi, gavo dovanėlių.

Audronė Mikulienė ir Dalia Ramonienė

Šiandien vėl linksmi, nuotaikingi, su šypsenomis ir smalsiomis akimis Žaslių pagrindinės mokyklos pradinukai rinkosi į stovyklą „Judėk, pažink, atrask“. Visiems įdomu, ką veiksime šiandien? Ogi piešime ant akmenukų...kaip!? Mokytojai Rimutei padedant, vaikai stengėsi sušildyti akmenėlio šaltą širdį. Visi pripažino, kad akmenėlis šaltas, jam reikia šilumos. Piešė viską: besiskleidžiančius žiedus, gėles, įvairius augalus, vandens ratilus...Vyko įdomus kūrybinis procesas. Stebint vaikus, įsijautusius į savas fantazijas, užplūsta pasigėrėjimo ir džiaugsmo emocijos. Palikome akmenukus džiūti šiltoje saulutėje ir keliavome link Statkūniškės ežero. Čia laukė kitos įdomios veiklos. Mokytoja Kristina buvo paruošusi daugybę užduočių: smėlio pilių statymas, jų atsiradimo istorijos, gamtos gėrybių rinkimas pagal abėcėlę, sportinės varžybos... supynės! Visko neišvardinsi, reikia būti kartu ir matyti vaikų džiaugsmą, nuotaiką, entuziazmą, draugiškumą...
Mokytoja Birutė Mučinskienė

Birželio 1 dieną Žaslių pagrindinės mokyklos mokiniai su mokytoja Rita Aleksėjūniene vyko į Anykščius. Pirmiausia aplankėme Šeimyniškėlių (Vorutos) piliakalnį. Susipažinome su buvusios pilies istorija, apžiūrėjome pilies maketą, archeologinius radinius. Išbandėme rankų stiprumą šaudant iš lanko, susipažinome su kitais ano meto ypatumais. Vėliau vykome į Siauruko muziejų, dalyvavome edukacijoje, važiavome senoviniu traukiniu. Kita stotelė – Laimės žiburys. Tai antkapinis paminklas Jonui Biliūnui atminti ant Liudiškių kalvos. Ši kalva stebuklinga ir čia galima pasisemti laimės. Tiesa, trokštant, kad noras išsipildytų reikia jį sugalvoti lipant 86 pakopų laiptais Laimės žiburio link, su niekuo nesikalbėti. Tą mes ir padarėme. Toliau vykome prie Puntuko akmens. Tai antrasis pagal dydį riedulys Lietuvoje. Apžiūrėjome iškaltus Lituanicos lakūnų Stepono Dariaus ir Stasio Girėno bareljefus bei perskaitėme jų testamento žodžius lietuvių tautai. Šalia Puntuko akmens yra Medžių lajų takas. Pasivaikščiojome juo, užkopėme į apžvalgos bokštą, pasigrožėjome Šventosios upės vingiais, apžvelgėme apdainuotąjį Anykščių šilelį, tolumoje pamatėme aukščiausios Lietuvoje Šv. Mato bažnyčios bokštus. Ir dar viena stotelė – tai netoli Lajų tako ir Puntuko akmens esantis Beždžionių tiltas, kurį išdrįso pereiti ne visi. Išvyka labai džiaugėsi visi mokiniai. Tobulinome pažinimo, kultūrinę, SESG, pilietiškumo kompetencijas. Pasidžiaugėme, kad ši kelionė sutapo su Tarptautine vaikų gynimo diena, tad šauniai ją paminėjome!

Pradinio ugdymo mokytoja Rita Aleksėjūnienė

Birželio 2 dieną Žaslių pagrindinės mokyklos trečiokai lankėsi miestelio bibliotekoje. Vyko lietuvių k. pamoka „Man patinka iššūkiai! Ką skaitysiu šią vasarą?“ Taip užbaigėme skaitytojų mokslo metus ir pasiruošėme skaitymo iššūkiui „Vasara su knyga“. Bibliotekininkė Onutė Karvelienė pristatė, kokias knygas skaityti per vasarą. Vėliau suskaičiavome savo 3 klasės aktyviausius skaitytojus. Tai Elė Baubonytė, Rugilė Krulikauskaitė, Joris Lučinskas ir Darius Koklevičius. Dėkoju vaikams, kurie tikrai myli knygas. Ačiū tariu Onutei Karvelienei už bendradarbiavimą, pagalbą vedant lietuvių kalbos pamokas miestelio bibliotekoje. Visiems gražios ir smagios vasaros.

Tik nuaidėjo paskutinis skambutis Žaslių pagrindinės mokyklos pradinukams, o šiandien jau žvalūs, linksmi, energingi susirinkome į vasaros poilsio stovyklą „Judėk, pažink, atrask". Tai ir pajudėjom link Gedimino miesto, apipinto įdomiomis istorijomis, legendomis... Įkopėme į Gedimino pilies kalną, pasigrožėjome raudonais senamiesčio stogais, aukštais bažnyčių bokštais, Trijų kryžių kalnu. Nusileidome į Bernardinų sodą, kuris mena 14 amžių, džiaugėmės atkurtais senaisiais parko elementais: alpinariumu, tvenkiniu, fontanais. Pasivaikščiojome takais palei Vilnelę, pasibičiuliavome su plaukiojančiomis antytėmis... Pastovėjome ąžuolo paunksmėje, kuris skaičiuoja 500-uosius savo gyvenimo metus. Aplankėme Bernardinų bažnyčią, kuri priklauso vienuoliams bernardinams, pažvelgėme į Šv. Onos bažnyčios išlakius bokštus. Koks grožis! Siauros senamiesčio gatvelės, maži langeliai, brominiai vartai vaikams atrodė keistai (net Žasliuose gatvės platesnės ir langai dideli!?) O čia sostinė. Vilniaus Katedra! Požemiai-nematoma pastato dalis – pristato šventovės, stovinčios vienoje seniausių Vilniaus vietų istoriją, pastato kaitą. Čia vaikams buvo labai įdomu. Džiugu, kad jie klausėsi, girdėjo, domėjosi, klausinėjo. Į visus klausimus mums atsakė kaišiadorietė istorikė Alina, kuri palinkėjo vaikams mokytis, domėtis istorija ir surasti Vytauto Didžiojo palaikus. Vaikai pažadėjo!
    Šiandien mes Vilnių pamatėme tokį, su Gedimino legenda, bernardinų vienuoliais, jėzuitais, su karaliais ir karalienėm... su Vilniaus Bazilisku, kuris slepiasi požemiuose. Rytoj laukia kita diena...kiti pažinimai. Smagu būti kartu su smalsiais vaikais ir bendražygėm: Ieva, Edita, Kristina!
Mokytoja Birutė Mučinskienė

nsa
 olw log

NAUDINGA INFORMACIJA
Žaslių pagrindinę mokyklą kuruojančio policijos pareigūno kontaktai:
Kaišiadorių rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyriausiasis tyrėjas Egidijus Ulanavičius,
tel. nr. (8 346) 67 826, mob. 8 670 30 116,
el. paštas egidijus.ulanavicius@policija.lt.

Dabar naršo

Dabar svetainėje vienas svečias ir narių nėra